Ahad, 26 Jun 2011

REPORT CARD

Hari jumaat nie , parents kene datang sekolahh ambil perort card . Mybe ayahh aku yang datang . grrrr, aku tak suke ayahh aku yang ambek report card , aku nak mak aku yangg ambekk kan report card . if ayah aku ambek, mesti die bising macam tahun lepass .memang tak suke lahh kan . RESULT? okayy lahh, terukk sikit jea , yangg gagal 4 mata pelajaran jea . KEDUDUKAN DALAM KELAS? 1/19 , takk bangga pon , bagi aku kedudukan dalam kelas tak pentingg . tapi aku nak tunjuk kan dekat semua orangg yang anggap aku nie BERCINTE jea tahu, PELAJARAN antah kemane . walau pon aku nie BERCINTA , tapii , PELAJARAN tetap aku pentingg kan . memangg tak suke lahh kan, orangg yang suke pandang rendah dekat aku . ape-2 pon aku dah buad yang terbaik untuk parents aku dan aku tak akan kecewa kan parents aku ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan